Балансир для акумуляторних батарей 12V VOLTRONIC BE-12ONIC

Код товару: 1100278
Наявність уточнюйте
808 Грн
  • Доставка
  • Самовивіз м.Київ вул.Стрийська 3
  • Відправка Новою поштою
  • Відправка Укрпоштою
  • Умови оплати
  • Для фіз.осіб: готівковий розрахунок, оплата на картку, накладений платіж
  • Безготівковий для юр.осіб: 808грн.
  • Гарантія
  • Гарантійний термін: 12 міс.
  • Повернення товару протягом 14 днів. Детальніше
  • Інформація по VOLTRONIC BE-12
  • Виробник: VOLTRONIC
  • Гарантія: 12 міс.
  • Код виробника: BE-12
  • Короткий опис:

    Застосування: сонячна і вітроенергетика, вантажні автомобілі з двома акумуляторами, електротранспорт і ін. Для чого потрібен: Балансир для акумуляторів - вкрай важлива річ, коли акумулятори підключені в послідовний ланцюжок. Після декількох циклів заряду-розряду АКБ, який трохи слабше, начіает сильніше розряджатися і потім слабше заряджатися. Наприклад, в ланцюжку 2х12В навантаження відключається при розряді до 21В, але при цьому один АКБ може бути розряджений до 9,5В а другий до 11,5В (разом буде 21в). При зарядці АКБ який розрядився до 9,5В буде имет більший опір, прийме менше заряду (хоча розрядився сильніше). При зарядці в 28,8В один АКБ буде заряджатися при напрузі 13,4В а другий 15,4В. Відповідно АКБ який сильніше просідає - засульфатіруется, а той який надмірно перезаряджається - википить. З кожним зарядом-розрядом ситуація все більше погіршується. Балансир вирішує це питання перебросом заряду з АКБ більш високої напруги, на АКБ з низькою напругою, поки воно не вирівняється, що при заряді, що при розря

Опис Балансир для акумуляторних батарей 12V VOLTRONIC BE-12ONIC

Застосування: сонячна і вітроенергетика, вантажні автомобілі з двома акумуляторами, електротранспорт і ін.

Для чого потрібен:

Балансир для акумуляторів - вкрай важлива річ, коли акумулятори підключені в послідовний ланцюжок.

Після декількох циклів заряду-розряду АКБ, який трохи слабше, начіает сильніше розряджатися і потім слабше заряджатися.

Наприклад, в ланцюжку 2х12В навантаження відключається при розряді до 21В, але при цьому один АКБ може бути розряджений до 9,5В а другий до 11,5В (разом буде 21в).

При зарядці АКБ який розрядився до 9,5В буде имет більший опір, прийме менше заряду (хоча розрядився сильніше). При зарядці в 28,8В один АКБ буде заряджатися при напрузі 13,4В а другий 15,4В.

Відповідно АКБ який сильніше просідає - засульфатіруется, а той який надмірно перезаряджається - википить. З кожним зарядом-розрядом ситуація все більше погіршується.

Балансир вирішує це питання перебросом заряду з АКБ більш високої напруги, на АКБ з низькою напругою, поки воно не вирівняється, що при заряді, що при розряді. В результаті АКБ заряджаються і розряджається рівномірно до однакового напруги.

У послідовних ланцюжках балансири часто збільшує термін служби АКБ в рази при циклічному використанні (в АКБ електромобілів і інших дорогих пристроїв обов`язково використовуються балансири).