Розвиваюча іграшка K’S KIDS Сортер- пірамідка Сова (KA10498-GB) Сортер-пирамидка Сова

Код товару: 1096103
Немає в наявності
  • Інформація по K’S KIDS KA10498-GB
  • Виробник: K’S KIDS
  • Країна-виробник: Китай
  • Модель: Сортер-пирамидка Сова
  • Код виробника: KA10498-GB
  • Вага: 0.954 кг.
  • Короткий опис:

    сортер, від 9 місяців, дрібна моторика, тактильне сприйняття, причинно-наслідкове мислення, сенсорика, Колір - жовтий

Опис K’S KIDS Сортер-пирамидка Сова

Сортер-пірамідка Сова. У комплекті 5 різнокольорових кошиків з безліччю ігрових можливостей і 4 різно-фактурні геометричні фігури: трикутник, зірочка, куб і циліндр. Іграшка сприяє розвитку сенсорних відчуттів і дрібної моторики, причинно-наслідкового зв'язку. Рекомендований вік: від 9 місяців. Матеріал: пластик. Розмір: 19 х 19 х 19 см. Упаковка: коробка 19.5 x 23 x 17 см. 



Органи чуття

Для того, щоб пізнавати світ, дитині необхідно активізувати основні органи чуття: зір, слух, дотик, нюх і смак.


Дрібна моторика

Навички дрібної моторики розвиваються шляхом розробки пальчиків рук дитини для управління дрібними предметами.


Координація рухів

Навички загальної моторики - це вміння рухатися за участю рук, ніг або мускулатури ступнів, або всього тіла.


Логічне мислення

Розвиток логічного мислення допомагає дитині вибудовувати зв'язки між частинами інформації.


Емоційність

Будь-яка здорова дитина повинна вміти висловлювати та контролювати свої емоції, а також ефективно взаємодіяти з іншими людьми на основі спільної довіри.


Самооцінка

Це почуття, яке дитина відчуває при досягненні чогось значимого для неї і схвалення з боку інших людей. Виконання нею поставлених завдань сприяє розвитку самооцінки досягнень.


Рекомендований вік



Етап 1 (6 міс - 1.5 р)



Дія: 1.1

Мета:
Розвиток загальної та дрібної моторики - хапання кубиків.

Метод: Запропонуйте дитині хапати кубики правою і лівою рукою.










Дія: 1.2

Мета:
Розвиток загальної та дрібної моторики - хапання формочок.

Метод: Запропонуйте дитині хапати дрібні формочки правою і лівою рукою.










Дія: 1.3

Мета:
Розвиток загальної моторики - підняття формочок.

Метод: Запропонуйте дитині піднімати великі формочки, тримаючи їх обома руками.



Дія: 1.4

Мета:
Розвиток зорово-моторної координації - складання 2-3 формочок.

Метод: Запропонуйте дітям скласти 2-3 формочки одна на іншу. Це заняття також розвиває терпіння дитини та відчуття рівноваги.



Дія: 1.5

Мета:
Розвиток розумових здібностей - вивчення рис обличчя.

Метод: Навчіть дітей розрізняти риси обличчя на синій формочці.



Етап 2 (12 міс - 2 р)



Дія: 2.1

Мета:
Розвиток зорово-моторної координації - складання 5 формочок.

Метод: Запропонуйте дітям скласти вежку з 5 формочок. Це заняття також розвиває терпіння дитини та відчуття рівноваги.



Дія: 2.2

Мета:
Розвиток зорово-моторної координації і розумових здібностей - сортування фігур №1.

Метод: Запропонуйте дітям розкласти фігури по отворах у білій кришці.



Дія: 2.3

Мета:
Розвиток зорово-моторної координації і розумових здібностей - сортування фігур №2.

Метод: Запропонуйте дітям розкласти фігури по різнокольорових формах.



Дія: 2.4

Мета:
Розвиток розумових здібностей - вивчення кольорів.

Метод: На прикладі різнокольорових кубиків навчіть дітей розрізняти кольори.



















Дія: 2.5

Мета:
Розвиток розумових здібностей - вивчення тварин.

Метод: На прикладі формочок розкажіть дітям, як називаються різні тварини.



















Дія: 2.6

Мета:
Розвиток розумових здібностей - вивчення фігур.

Метод: На прикладі різнокольорових кубиків навчіть дітей розрізняти фігури.














Дія: 2.7

Мета:
Розвиток розумових здібностей - вивчення рівнів спорідненості.

Метод: На прикладі формочок розкажіть дітям, як називати різних родичів.














 


Етап 3 (1.5 р - 2.5 р)



Дія: 3.1

Мета:
Розвиток розумових здібностей - збіг кольорів.

Метод: Назвіть колір. Попросіть дитину знайти кубик цього кольору та покласти його у формочку відповідного кольору.










Дія: 3.2

Мета:
Розвиток розумових здібностей - вибір потрібної фігури та сортування фігур.

Метод: Назвіть фігуру, попросіть дитину знайти цей кубик і покласти його в потрібний отвір.










Дія: 3.3

Мета:
Розвиток розумових здібностей - знайомство з поняттями причини та наслідку.

Метод: Коли діти кладуть кубики у вежку, то кубики падають униз. Потім діти можуть підняти кубики знизу та знову покласти їх у вежку. Так вони знайомляться з поняттями причини та наслідку.










Дія: 3.4

Мета:
Розвиток зорово-моторної координації і розумових здібностей - складання форм стороною, на якій зображені обличчя.

Метод: Запропонуйте дітям скласти 5 формочок стороною, на якій зображені обличчя.



Дія: 3.5

Мета: Розвиток зорово-моторної координації і розумових здібностей - складання форм стороною, на якій зображені тварини.

Метод: Запропонуйте дітям скласти 5 формочок стороною, на якій зображені тварини.



Дія: 3.6

Мета:
Розвиток розумових здібностей - знайомство з поняттями "велике" та "маленьке".

Метод: На прикладі формочок різного розміру розкажіть дітям про поняття "великого" та "маленького". Потім попросіть дітей показати найбільшу та найменшу формочки.



Дія: 3.7

Мета:
Розвиток розумових здібностей - сортування за розміром.

Метод: Попросіть дітей розставити всі формочки за розміром: від меншої до більшої.



Етап 4 (2 р - 3 р)



Дія: 4.1

Мета:
Розвиток зорово-моторної координації і розумових здібностей - складання форм від меншої до більшої.

Метод: Попросіть дітей скласти формочки від меншої до більшої.



Дія: 4.2

Мета:
Розвиток зорово-моторної координації і розумових здібностей - складання форм від більшої до меншої.

Метод: Попросіть дітей скласти формочки від більшої до меншої.



Дія: 4.3

Мета:
Розвиток сенсорних і розумових здібностей - пошук фігур на дотик.

Метод: Покладіть усі кубики в найбільшу жовту форму, потім назвіть фігуру та попросіть дитину знайти цю фігуру лише на дотик.










Дія: 4.4

Мета:
Розвиток зорово-моторної координації - складання догори ногами.

Метод: Попросіть дитину скласти всі формочки догори ногами від меншої до більшої. Це заняття також розвиває терпіння дитини та відчуття рівноваги.



Дія: 4.5

Мета:
Розвиток зорово-моторної координації і почуття дистанції - кидання кубиків у формочки.

Метод: Розмістіть 5 формочок на галявині або на килимі на різній відстані від дитини. Запропонуйте дитині кидати кубики у формочки.


Характеристики K’S KIDS Сортер-пирамидка Сова

Виробник K’S KIDS
Модель Сортер-пирамидка Сова
Артикул KA10498-GB
Тип сортер
Вікова група від 9 місяців
Материал пластик
Розмір 19.5 x 23 x 17 см
Категорія розвитку дрібна моторика
тактильне сприйняття
причинно-наслідкове мислення
сенсорика
Колір жовтий