Розвиваюча іграшка K’S KIDS Складана гусеничка (KA10610-3GB) Складывающаяся гусеничка

Код товару: 1096101
Під замовлення
563 Грн
  • Інформація по K’S KIDS KA10610-3GB
  • Виробник: K’S KIDS
  • Країна-виробник: Китай
  • Модель: Складывающаяся гусеничка
  • Код виробника: KA10610-3GB
  • Вага: 0.393 кг.
  • Габарити: 26x18x7 см.
  • Короткий опис:

    навчальна іграшка, розвиваюча гра, від 6 місяців, дрібна моторика, логічне мислення, тактильне сприйняття, Колір - різнокольоровий

Опис K’S KIDS Складывающаяся гусеничка

Гусеничка складається з голови та 9 валиків. Діти можуть тренувати дрібну моторику та логічні навички, збираючи воєдино гусеничку різної довжини та різної послідовності кольорів. Рекомендований вік: від 6 місяців. Матеріал: пластик. Розмір: голова: 6 x 6 x 5 см, валик (діаметр): 4.9 см. Упаковка: коробка 25.5 x 17.5 x 7 см. 



Органи чуття

Для того, щоб пізнавати світ, дитині необхідно активізувати основні органи чуття: зір, слух, дотик, нюх і смак.


Дрібна моторика

Навички дрібної моторики розвиваються шляхом розробки пальчиків рук дитини для управління дрібними предметами.


Координація рухів

Навички загальної моторики - це вміння рухатися за участю рук, ніг або мускулатури ступнів, або всього тіла.


Логічне мислення

Розвиток логічного мислення допомагає дитині вибудовувати зв'язки між частинами інформації.


Уява

Здатність співвідносити кольори, різноманітні форми, малювати лінії, сприймати музику та ритм, розуміти пропорцію і перспективу.


Емоційність

Будь-яка здорова дитина повинна вміти висловлювати та контролювати свої емоції, а також ефективно взаємодіяти з іншими людьми на основі спільної довіри.


Самооцінка

Це почуття, яке дитина відчуває при досягненні чогось значимого для неї і схвалення з боку інших людей. Виконання нею поставлених завдань сприяє розвитку самооцінки досягнень.


Рекомендований вік



Етап 1 (6 - 18 м)



Дія 1.1

Мета:
Тренування дрібної моторики.

Метод: Яскраві м'ячі створені для того, щоб діти могли їх схопити. Батьки повинні допомагати та заохочувати дітей брати м'ячі правою і лівою ручками.










Дія 1.2

Мета:
Розпізнавання частин обличчя.

Метод: Батьки можуть використовувати голову гусені як навчальний посібник, щоб навчити дітей розпізнавати такі частини обличчя, як голова, очі, ніс, рот і т.д.



Дія 1.3

Мета:
Навчити дітей вказувати на особливості обличчя.

Метод: Коли батьки вимовляють уголос певні частини обличчя, такі як «голова», «очі», «ніс» і «рот», вони можуть спонукати дітей вказати на них на голові гусені.










Етап 2 (9 - 18 м)



Дія 2.1

Мета:
Розпізнавання кольорів

Метод: Батьки можуть використовувати кольорові кулі, щоб навчити дітей розпізнавати такі кольори, як червоний, жовтий, синій, зелений і т.д.
















Дія 2.2

Мета:
Розпізнавати й ідентифікувати форми.

Метод: Батьки можуть використовувати фігури на кольорових кульках, щоб навчити дітей розпізнавати такі фігури, як коло, трикутник, зірка і т.д.
















Дія 2.3

Мета:
Розпізнавати виступ і порожнину.

Метод: Батьки можуть використовувати з'єднувальні частини м'ячів, щоб навчити дітей розрізняти виступ і западину.



Етап 3 (12 - 30 м)



Дія 3.1

Мета:
Збірка гусені різної довжини та форми.

Метод: Діти можуть відтворити гусені, показані на наступних схемах, починаючи з простих комбінацій і закінчуючи складними.


























Дія 3.2

Мета:
Розвивати творчі здібності.

Метод: Використовуючи техніки та концепції з вправи 3.1, діти можуть створювати своїх власних гусениць і проявляти свої творчі здібності.


Етап 4 (18 - 36 м)



Дія 4.1

Мета:
Дізнатися послідовність кольору та форми.

Метод: Діти можуть відтворити дюймових черв'яків, показаних на схемах нижче, а батьки переконаються в правильності колірної послідовності.

































Дія 4.2

Мета:
Визначати відсутній колір і форму в послідовності.

Метод: Діти можуть визначити відсутній колір і форму в наступних послідовностях, а потім відтворити гусінь.






















































 


Етап 5 (24 - 36 м+)



Дія 5.1

Мета:
Розробляти тривимірні та просторові концепції.

Метод: Діти можуть відтворити 3D-конфігурації, показані на наступних схемах.

















 








Дія 5.2

Мета:
Створювати власні 3D-конфігурації.

Метод: Використовуючи методи та концепції з вправи 5.1, діти можуть створювати свої власні 3D-конфігурації і проявляти свої творчі здібності.

Характеристики K’S KIDS Складывающаяся гусеничка

Матеріал пластик
Тип розвиваюча гра
Вікова група від 6 місяців
Розмір 25.5 x 17.5 x 7 см
Категорія розвитку тактильне сприйняття
Колір різнокольоровий