Книга Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу - Метт Джонсон, Прінс Гуман Vivat (9789669829375)

Код товара: 1426605
Под заказ
355 Грн
  • Информация по Vivat 9789669829375
  • Производитель: Vivat
  • Страна-производитель: Украина
  • Модель: Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу
  • Код производителя: 9789669829375
  • Вес: 0.33 кг.
  • Габариты: 21x16x3 см.
  • Краткое описание:

    Бизнес, деньги, экономика, язык - украинский, переплет - твердый

Описание Vivat Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу

Щодня мозок отримує й засвоює візуальну інформацію, яка впливає на наші споживацькі рішення. Часто ми купуємо товар лише тому, що дізналися про його існування, а тепер хочемо мати «ту штуку з реклами» вдома. Перехід від «бачу» до «хочу» відбувається швидко та несвідомо. Так, сучасним брендам відомі наші тайнощі. Але ми можемо перехитрити їх, опанувавши сліпобачення — здатність бачити невидиме в споживчому світі. Відтепер питання, чому ми купуємо непотріб, не риторичне. Ви навчитеся відділяти контекст від поведінки, вибиратися з пасток незворотних витрат й опануєте довгострокове планування. Досить бути пасажиром у власному літаку, станьте головним пілотом, щоб обирати напрям руху в споживчому світі без «золотих пропозицій» та «унікальних акцій».

Характеристики Vivat Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу

Категория Бизнес, деньги, экономика
Жанр маркетинг и бренды
Автор Принс Гуман
Переводчик Олег Буйвол
Язык украинский
Переплет твердый
Год издания 2023
ISBN 9789669829375
Количество страниц 384
Формат книги 143 х 197 мм