Бритва Gillette Fusion5 з 4 змінними картриджами (7702018556274/7702018610266)

Код товару: 1207517
Є в наявності
729 Грн
  • Доставка
  • Самовивіз м.Київ вул.Стрийська 3
  • Відправка Новою поштою
  • Відправка Укрпоштою
  • Умови оплати
  • Для фіз.осіб: готівковий розрахунок, оплата на картку, накладений платіж
  • Безготівковий для юр.осіб: 729грн.
  • Гарантія
  • Повернення товару протягом 14 днів. Детальніше
  • Інформація по Gillette 7702018556274/7702018610266
  • Виробник: Gillette
  • Країна-виробник: Польща
  • Модель: Fusion5 з 4 змінними картриджами
  • Код виробника: 7702018556274/7702018610266
  • Вага: 0.1 кг.
  • Габарити: 20x10x3 см.
  • Короткий опис:

    Вид - зі змінним лезом, стать - для чоловіків, Кількість лез - 5, кількість в упаковці - 4 шт, Клас косметики - мас-маркет, Країна-виробник - Польща

Опис Gillette Fusion5 з 4 змінними картриджами

Чоловіча бритва Gillette Fusion5 з 5 лезами, що зменшують тертя, забезпечує довге гоління.

Леза розташовані близько одне до одного, забезпечуючи неймовірний комфорт, а точний тример зі зворотного боку дозволяє голити волосся у важкодоступних місцях. Найкраща бритва з п'ятьма лезами у світі (за розрахунками Procter & Gamble за даними про продаж агентства Nielsen за період з вересня 2018 р. по серпень 2019 р., серед чоловічих бритв з 5 лезами).

Особливості та переваги

  • Бритва Gillette з 5 лезами для фірмового гладкого гоління за доступною ціною
  • З лезами, що знижують тертя, яких вистачає до 20 процедур гоління
  • Бритва з 5 лезами № 1 у світі (за розрахунками Procter & Gamble за даними про продаж агентства Nielsen за період з вересня 2018 р. по серпень 2019 р., серед чоловічих бритв з 5 лезами)
  • Точний тример для важкодоступних місць та догляду за бородою та вусами
  • М'які мікрогребні дбайливо відтягують і розгладжують шкіру, готуючи волоски для гладкого гоління.

Характеристики Gillette Fusion5 з 4 змінними картриджами

Країна-виробник Польща
Вид зі змінним лезом
Стать для чоловіків
Кількість лез 5
Кількість в упаковці 4 шт
Клас косметики мас-маркет