Книга Покоління Z. Як бренди формують довіру - Ґреґґ Вітт, Дерек Берд Vivat (9789669822208)

Код товару: 1417128
Є в наявності
209 Грн
  • Доставка
  • Самовивіз м.Київ вул.Стрийська 3
  • Відправка Новою поштою
  • Відправка Укрпоштою
  • Умови оплати
  • Для фіз.осіб: готівковий розрахунок, оплата на картку, накладений платіж
  • Безготівковий для юр.осіб: 209грн.
  • Гарантія
  • Повернення товару протягом 14 днів. Детальніше
  • Інформація по Vivat 9789669822208
  • Виробник: Vivat
  • Країна-виробник: Україна
  • Модель: Покоління Z. Як бренди формують довіру - Ґреґґ Віт
  • Код виробника: 9789669822208
  • Вага: 0.1 кг.
  • Габарити: 21x16x2 см.
  • Короткий опис:

    Бізнес, гроші, економіка, мова - українська, обкладинка - тверда

Опис Vivat Покоління Z. Як бренди формують довіру - Ґреґґ Віт

Молодь покоління Z інакша. Їй подобається TikTok, її важко чимось здивувати, і вона одразу помічає нещирість у комунікації. Як брендам завоювати цей сегмент аудиторії і налаштуватися на хвилю нового покоління? Автори цієї книжки розповідають, що варто знати сучасним підприємцям і маркетологам, менеджерам та фахівцям із комунікації, які постійно стикаються з викликом сподобатися молоді.

У КНИЖЦІ ВИ ЗНАЙДЕТЕ:
• особливості мислення покоління Z;
• специфіку роботи в різних популярних серед молоді соцмережах;
• рецепти того, як дати молоді можливість відчути свою унікальність;
• знання, які допоможуть побудувати цілісну нову спільноту за інтересами на основі вашого бренду.

Характеристики Vivat Покоління Z. Як бренди формують довіру - Ґреґґ Віт

Категорія Бізнес, гроші, економіка
Жанр маркетинг і бренди
Автор Ґреґґ Вітт
Мова українська
Ілюстрації немає ілюстрацій
Папір офсетний
Рік видання 2021
ISBN 978-966-982-220-8
Кількість сторінок 304
Формат книги 150 х 205 мм
Обкладинка тверда