Книга Покоління Z. Як бренди формують довіру - Ґреґґ Вітт, Дерек Берд Vivat (9789669822208)

Код товара: 1417128
Есть в наличии
185 Грн
  • Доставка
  • Самовывоз г.Киев ул.Стрийская 3
  • Отправка Новой почтой
  • Отправка Укрпочтой
  • Условия оплаты
  • Для физ.лиц: наличный расчет, оплата на картку, наложенный платеж
  • Безналичный для юр.лиц: 185грн.
  • Гарнатия
  • Возврат товара в течение 14 дней. Подробнее
  • Информация по Vivat 9789669822208
  • Производитель: Vivat
  • Страна-производитель: Украина
  • Модель: Покоління Z. Як бренди формують довіру - Ґреґґ Віт
  • Код производителя: 9789669822208
  • Вес: 0.1 кг.
  • Габариты: 21x16x2 см.
  • Краткое описание:

    Бизнес, деньги, экономика, язык - украинский, переплет - твердый

Описание Vivat Покоління Z. Як бренди формують довіру - Ґреґґ Віт

Молодь покоління Z інакша. Їй подобається TikTok, її важко чимось здивувати, і вона одразу помічає нещирість у комунікації. Як брендам завоювати цей сегмент аудиторії і налаштуватися на хвилю нового покоління? Автори цієї книжки розповідають, що варто знати сучасним підприємцям і маркетологам, менеджерам та фахівцям із комунікації, які постійно стикаються з викликом сподобатися молоді.

У КНИЖЦІ ВИ ЗНАЙДЕТЕ:
• особливості мислення покоління Z;
• специфіку роботи в різних популярних серед молоді соцмережах;
• рецепти того, як дати молоді можливість відчути свою унікальність;
• знання, які допоможуть побудувати цілісну нову спільноту за інтересами на основі вашого бренду.

Характеристики Vivat Покоління Z. Як бренди формують довіру - Ґреґґ Віт

Категория Бизнес, деньги, экономика
Жанр маркетинг и бренды
Автор Дерек Берд
Язык украинский
Переплет твердый
Иллюстрации нет иллюстраций
Бумага офсетная
Год издания 2021
ISBN 978-966-982-220-8
Количество страниц 304
Формат книги 150 х 205 мм